我真的好愛祢

  詞、曲:Kiki/中譯:周巽光
 詩歌來源:異象工場(約書亞)/上帝能夠專輯(大衛帳幕的榮耀6)

我真愛讚美祢 我真愛讚美祢
我真愛讚美祢 耶穌 我真的好愛祢

我愛尋求祢面 我愛尋求祢面
我愛尋求祢面 耶穌 我真的好愛祢

用我全心 我尊崇祢 用我全意 我讚美祢
用我全心 我敬拜祢我神 我真的好愛祢

I love to praise Your name, I love to praise Your name,
I love to praise Your name, Jesus I love to love You, Lord

I love to seek Your face, I love to seek Your face,
I love to seek Your face, Jesus I love to love You, Lord

With all my heart, I worship You,
With all my soul, I worship You,
With all my mind, I worship You my Lord
I love to love You, Lord

ss005.gif 

你要盡心、盡性、盡力、盡意愛主─你的 神;又要愛鄰舍如同自己。
 <路 10:27>

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    baosss 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()