人们需要主

人們走過我身旁 他們眼中流露出
心中空虛與愁煩 走向未知路

人生路程極艱難 整日心恐懼

歡笑掩飾心哭泣 耶穌能醫治

人們需要主 人們需要主
當美夢破滅之時 祂為人開路

人們需要主 人們需要主

何時我們才知 人們需要主

主召我們發真光 現世代對錯不分
有何代價嫌太高 向失喪人傳這福音

當人們背負重擔 祂以愛同擔

只有我們能傳揚 永生的真道

人們需要主 人們需要主
當美夢破滅之時 祂為人開路

人們需要主 人們需要主

何時我們才知 人們需要主

signature.gif 

People need the Lord

Everyday they pass me by, I can see it in their eyes,
Empty people filled with care, headed who knows where.
On they go through private pain, living fear to fear
Laughter hides the silent cries, only Jesus hears.


People need the Lord, people need the Lord,
At the end of broken dreams, Hes the open door.
People need the Lord, people need the Lord.
When will we realize, people need the Lord.


We are called to take His Light, to a world where wrong seems right,
What could be to great a coast, for sharing life with one whos lost.
Through His love our hears can feel, all the grief they bear.
They must hear the words of life, only we can share.


People need the Lord, people need the Lord,
At the end of broken dreams, Hes the open door.
People need the Lord, people need the Lord.
When will we realize that we must give our lives
for people need the Lord, people need the Lord.

ss005.gif 

耶穌進前來,對他們說:「天上地下所有的權柄都賜給我了。所以,你們要去,使萬民作我的門徒,奉父、子、聖靈的名給他們施洗(或譯:給他們施洗,歸於父、子、聖靈的名)。凡我所吩咐你們的,都教訓他們遵守,我就常與你們同在,直到世界的末了。」』(馬太28章18~20節)

來吧,所有勞苦、背負重擔的人都到我這裏來!我要使你們得安息。你們要負起我的軛,跟我學,因為我的心柔和謙卑。這樣,你們就可以得到安息。我的軛是容易負的;我的擔子是輕省的。』(馬太11章28~30節)

主耶和華的靈在我身上;因為耶和華用膏膏我,叫我傳好信息給謙卑的人(或譯:傳福音給貧窮的人),差遣我醫好傷心的人,報告被擄的得釋放,被囚的出監牢;報告耶和華的恩年,和我們 神報仇的日子;安慰一切悲哀的人,賜華冠與錫安悲哀的人,代替灰塵;喜樂油代替悲哀;讚美衣代替憂傷之靈;使他們稱為「公義樹」,是耶和華所栽的,叫他得榮耀。』<以賽亞61:1~3>

到了現今世代,許多人愈見愁苦、煩惱、苦毒、紛爭、忿怒、嚷鬧、毀謗,並一切的惡毒....以及多樣的文明病困擾著人們~
基督徒啊,你可曾想過:人們需要主~?
讓我們用基督的愛去向身邊的人傳福音吧~GO!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    baosss 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()